Assassin7

Patron
  • Content count

    9,256
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Assassin7

  • Rank
    HEAT slinging Thunderfuck

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.twitch.tv/asassian7

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    New Zealand
  • Server
    NA

Recent Profile Visitors

202,372 profile views

Single Status Update

See all updates by Assassin7

  1. Project CARS 2 is out, oh yes! And here I was planning on buying PUBG, yeah nope. 

    1. Show previous comments  19 more
    2. Tman450

      Tman450

      Logitech wheels are nice for the price. I'm using an old Logitech Driving Force GT.. i think the Thrustmaster T300 is technically a nicer wheel than the Logitech ones though.

    3. Siimcy

      Siimcy

      Yeah heard the same, apparently the Thrustmaster T300 is a belt wheel wheres the logitechs g29 isnt :thinking:

    4. Marty

      Marty

      Sadly steering wheel prices are kinda stupid. If you want something with good build quality, good FFB and a stick shifter you're gonna pay over 500€/$. 

      Very cheap wheels are not worth it, and the cheapest reasonable wheels are G920/T150 Pro, both sitting around 230-250 mark. Without a shifter. You could get G25 for prices like this 10 years ago, with a shifter, and it was almost the same, quality, FFB wise.

      So yay, you're getting the same product you could get 10 years ago for the same price. Market's moved nowhere :feelsbad: