Usa_Rox_All

Verified Tanker [NA]
  • Content count

    215
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Usa_Rox_All

  1. Usa_Rox_All

    Streamer Sponsorship Program

    Pls some1 halp
  2. Usa_Rox_All

    Streamer Sponsorship Program

    Hey, is there a way I can disable my stream to autoplay on the Wotlabs site when I am streaming? I would rather have viewers click my name where it has the red "live" button at the top, and interact with the stream, versus having 50 people AFK on the Wotlabs site, giving me blank viewership. Kind of weird when I have 100 viewers, but only like 10 chatters...
  3. S U C C

    1. RollerCoaster47

      RollerCoaster47

      Heard you got married, congrats dude.

  4. Usa_Rox_All

    WoTLabs now uses XVM's WN8 Expected Values

    @Never Will you be updating the XVM Table on Wotlabs? http://wotlabs.net/na/wnTable
  5. Usa_Rox_All

    Oosa/Dave Franco's Stream // 3700+ WN8 (60D)

    IM BACK MOTHERFUCKERS NEW HIGHLIGHT OF WHAT ARTY DOES TO A MAN
  6. First off, I'm not really Dave Franco, but people say I look like him. Twitch.tv/Usa_Rox_All The goal of my stream is to show a live insight of what I am doing in-game, and explain the decisions I make and what I'm thinking. My main focus is mediums and heavies. I platoon often with players from Relic and other top clans, and occasionally I'll platoon with some viewers. Age: 19 Location: Northern Colorado, USA What I Play: World of Tanks, War Thunder, Elite: Dangerous. Favorite Tank: Leopard 1, the best looking tank in the game! If you want to know more about me, just ask! =) Schedule is currently fucked. ☑ 100 Followers - Webcam ☑ 250 Followers - 1,250 Gold Giveaway ☑ 500 Followers - 3,000 Gold Giveaway ☑ 750 Followers - Song Request bot ☑ 1,000 Followers - 24 Hour Stream ☑ 1,500 Followers- 3,000 Gold Giveaway ☑ 2,000 Followers- Apply for Twitch partnership? ☐ 2,500 Followers- Another 24 hour stream? Hmmmmmmmmmmm... ☐ 3,000 Followers- ☐ 4,000 Followers- 25,000 gold or 10,000 gold/10,000,000 credits giveaway. Winner chooses. ☐ 5,000 Followers- 30 hour stream. I am fucking insane. Kappa Keepo OpieOP Here's some highlights if you want to get a feel for my stream. https://www.youtube.com/watch?v=sD5XAYBk3eE https://www.youtube.com/watch?v=eSO3XQWlPyM https://www.youtube.com/watch?v=kCii1TCfxUU https://www.youtube.com/watch?v=kqEJKPsA-C8
  7. I should start streaming again now that I am back into this shitty game |:^)

    1. Show previous comments  1 more
    2. Usa_Rox_All
    3. zipritch

      zipritch

      died from overdose of dank kush

    4. Shifty_101st

      Shifty_101st

      OOOOOOOOO the Relic hawt boiz are back

  8. Usa_Rox_All

    Streamer Sponsorship Program

    Can vouch for Charles, he made me re-think life, so I quit the game, got off my lazy ass, got a job and went to school. I didn't want to end up being like Charles. 420/69 top quality strim. And yes I'm still alive.
  9. Can you read my PM pls?

  10. Usa_Rox_All

    Wotlabs Twitch Channel

    So kind of like the AcesTV channel?
  11. Usa_Rox_All

    Oosa/Dave Franco's Stream // 3700+ WN8 (60D)

    Thank you friend :^) New highlight with me getting three MoE on IS-7! Three tanks now with three MoE. I'm catching up to you Vetro! At the end, I PM a gold code to the wrong waffle Protip: Sacrifice all your dissidence to Stalin when you're sniping with a broken IS-7 gun.
  12. Usa_Rox_All

    Type 59 HD with 280+ turret armor

    I hope they buff the gun handling a little... WG pls
  13. Hey there beautiful (;

  14. HELLO PLEASE JOIN RELIC WE NEED LIKE 2 PEOPLE WITH 3K+ RECENT TO GET OUR CLAN OVERALL TO 3000 RECENT SO PLZ JOIN RELIC GAMING CORPORATION AT WWW.RELICGAMING.COM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WE OFFER CLANWARS 2.0!!!!! LOTS AND LOTS OF CLANWARS 2.0!!!!!!! ALSO STRONGHOLDS TOO!!!!! ALSO IF YOU'RE NOT SHIT YOU CAN JOIN OUR TOURNY TEAM!!!!!! also fuck foxey.
  15. Usa_Rox_All

    \o/ Melol's amazing spectacular AMA \o/

    Popsicles or ice cream?
  16. Usa_Rox_All

    Mods Causing Graphics Issue

    Turn off Relhax.exe, dickhead. It hasn't been updated for the new patch.
  17. Usa_Rox_All

    JoJoJacKy________hi's Stream of Tanking It Easy /// Synrgy

    10/10 would watch while playing with eating popsicles EMERGENCY EDIT::::::::::::::::: wtf 4/10 *puts popsicle back in freezer*
  18. Swap the optics for GLD or Vents to control that goddamn gun. Most of the time when you're playing the IS-7, you're going to be near the front, and you won't need the optics. Good luck!
  19. Usa_Rox_All

    Lumberjack meta

    Fuck I wish it was 2006 again
  20. Usa_Rox_All

    Oosa/Dave Franco's Stream // 3700+ WN8 (60D)

    Well this thread hasn't been updated in a while... here's a new highlight with Charles rage. Charles' face when he gets ammoracked: ...and a new gif thanks to Huntak... -_-
  21. Usa_Rox_All

    Centpai: LF CW Clan 2065 56.52

    HELLO I AM HERE TO POA..... I MEAN RECRUIT CENTPAI TO RELIC MAIN pls join pls