yoyoya2

Verified Tanker [NA]
  • Content count

    1,649
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by yoyoya2

  1. yoyoya2

    Object 268 V4 Supertest Nerfs

    They should give it like 10mm of side and rear armour. It is fictional after all and my Chode needs more meat
  2. Lorraine is easily a top contender for when attacking, Almost carried two full lanes but just didn't have the time,
  3. yoyoya2

    T49 -- Land Arty in a Bite-Size Package

    That's what he gets for using the shitty gun Also I hate how shit players always just decide to yolo Also I just realized if I was turned just a bit more my tracks would of ate it
  4. yoyoya2

    T49 -- Land Arty in a Bite-Size Package

    When @PlanetaryGenocide rolls higher than you FeelsBadMan
  5. I wish WG could bring you back
  6. yoyoya2

    Jagdpanzer E-100 - Feels OP

    Back when I still had it in my garage I was able to do really well by just being really aggresive, The gun scares the shit out of everyone, you can easily stall a flank if you have a bit of support and just rack up a massive amount of dmg, You can also sidescrape to bait shots while reloading too.
  7. yoyoya2

    The M103

    Caern is amazeballs now though, Easily the best tier 8 regular heavy
  8. Pershing with Long 105 was the real deal fam
  9. yoyoya2

    Tank Trade In - What to get

    Honestly I love the wz120-1, It's hella good and basically a tier 8 su122-44
  10. yoyoya2

    T49 -- Land Arty in a Bite-Size Package

    When 4/6 shots are full pens
  11. yoyoya2

    LF Platoon

    Oh fuck he's back
  12. yoyoya2

    Soo... who got a Type 59 this Xmas? :)

    Yeah I wasn't planning on spending that much but shit happens
  13. yoyoya2

    Soo... who got a Type 59 this Xmas? :)

    I bought two 11 crate sets (25%CAD)and a single 25 crate set (50$CAD)
  14. yoyoya2

    Soo... who got a Type 59 this Xmas? :)

    I'm sad , I ended up spending about 150$ worth of boxes and didn't get a single fucking tier 8 prem and only got about 18k worth of gold and 70 premium days
  15. Forgot to switch to my wifi extender and played this game with 600+ ping :gachi:

    bceY9aq.jpg

  16. yoyoya2

    Soo... who got a Type 59 this Xmas? :)

    I did around 50 boxes and got 17k gold and the premium pz b2 and that was it
  17. I love this tank At first i liked the autoloader better but now i think the Non-auto is better Still no Mastery tho (but top exp ever for me ) Replays:
  18. yoyoya2

    Lorri balance kill

    When you consider old is like patch 7.0 and not 9.17 FeelsBadMan
  19. yoyoya2

    T49 -- Land Arty in a Bite-Size Package

    @Agamemneon Loves chodes
  20. yoyoya2

    Super Conqueror Appreciation Thread

    Lol that 250 gold for the WG kill was a small bonus there
  21. yoyoya2

    T49 -- Land Arty in a Bite-Size Package

    add me ,it's the only thing I play now
  22. yoyoya2

    New phone advice

    But other than the battery all the other phones do everything better
  23. yoyoya2

    New phone advice

    Yup you can't go wrong with oneplus, I have the 2 and it's just great, the only bad thing is the lack of nfc which doesn't really bother me as I've never gotten used to using it
  24. yoyoya2

    T49 -- Land Arty in a Bite-Size Package

    There are other tanks ?
  25. yoyoya2

    So what is up with WOWS?

    The maps all really play the same, I usually always go to the opposite side than where I spawned, this forces me to not over extend