Jump to content

Tjerry

Verified Tanker [NA]
  • Content Count

    528
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by Tjerry

  1. So... what's new? 8)

    1. Errants

      Errants

      You coming back on WoTLabs?

    2. Assassin7

      Assassin7

      ^ basically. Whats up my mexican hombre?

  2. Soo... 3rd test round is up, are there notes anywhere yet?

    1. Show previous comments  12 more
    2. SchnitzelTruck
    3. leggasiini

      leggasiini

      It even has "5" on its name!

      T28 is pretty useless, T28 prot was pretty bad atleast pre-buff, M3 Lee gets too bad reputation but its still kinda umm shitty, and M4 Improved is...m4 improved.

      But yeah, there are lot more shitty Soviets than murica tenks. Half of the TDs suck, midtier meds kinda suck, both of their tier 10'HTs are arguably the worst T10 HTs (tho they have plans for both so yea).

      Also anti german bias is bad joke too. Last patch buried signs of that permanently. It reaaally does feel like that anti-british bias is a thing though...

    4. SchnitzelTruck

      SchnitzelTruck

      Brits are forgotten in the sands of suck

  3. Hey yo i think there's a shitlord in AW that took your name. said something about getting gud... lol that guy..

    1. Show previous comments  1 more
    2. Tjerry

      Tjerry

      Lol so much hate for just a teal boi that can't purple recent, anyway y u heff to be mad?

       

      Were raging so hard that you didn't even think about what just happened

      "You should try and not be shit and shoot enemy tanks instead of your own team" " You almost did more team damage than damage to the enemy team"
      It was one shot, i was zoomed in aiming on some guy you just happened to cross as i took the shot, shit happens brah.

       

      " you were blocking the fuck out of me/camping behind a tank destroyer with a light tank"

      Wow.. sad there's no replays, i noticed i could block you but didn't bump even once and that's why i moved somewhere else, camping behind a TD? welp.. pretty sure i was around the middle of the map.

       

      " busy outdoing other tier 6 players with my tier 5"

      On the ERC, sure, i do that too every day, no biggie.

       

       

    3. shwedor

      shwedor

      You'd think WoT skills would carry over to AW but you seem pretty fucking autistic when it comes to AW.

    4. Tjerry

      Tjerry

      Lel... not sure who's the autistic boi here, anyways got a plane to catch. c ya :)

  4. :^)

    1. fizallah

      fizallah

      hello friend :^) i am a derplord

  5. If you're serious bout that 101 and kv4 grind pm me :3

    1. RutgerS

      RutgerS

      Haha, thanks for the offer, but no, I'll grind them myself.

×
×
  • Create New...