Jump to content

SchnitzelTruck

Verified Tanker [NA]
  • Content Count

    3,059
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

SchnitzelTruck last won the day on January 13

SchnitzelTruck had the most liked content!

About SchnitzelTruck

  • Rank
    Banned upon request

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Having tea in a fv4005
  • Interests
    Nerd Rage
  • Server
    NA

Recent Profile Visitors

233,479 profile views
  1. Hey I still check forums like any addict
  2. If It's not Swamp or South Coast I don't want it
  3. With my WoT buddy passing away a couple days ago I'm going to retire my account as playing doesnt feel right anymore. This game has been a huge part of my life the past 8 years and contains many of my worst moments as a person. I'm at a point in my life now where I'm genuinely happy and not the unstable lunatic who took WoT as life or death. Idk how to properly say goodbye to a great friend, but I'm going to start by shelving WoT and its memories. I don't game much anymore between work and rock climbing, so this is a good point to end it.

    Take care wotlabs, it's been a weird ride from age 17 to 25, but I'm glad it happened.

    1. Show previous comments  14 more
    2. GehakteMolen

      GehakteMolen

      4 hours ago, hall0 said:

      Take care and see you in 5-6 months. 

      dammit, i wanna upvote this :P

    3. GehakteMolen

      GehakteMolen

      As for losing a wot buddy, yeah, its weird, i played at some point multiple times a week with igo and eul (or body) and one day, he simply never logged back on again, and after a while, we knew, he would never log on again...(we knew he had cancer and it was looking bad) other clan member died in car crash, he wasnt driver, just going back hom with some friends (Morphelo)

      Igo_ hes last game was: 07/10/2016, we keep him in the clan, as dunno, memorial, that these strange internet ppl wont forget him, morphello got kicked, because hes sister sometimes played some games, and it was weird seeing him online, we asked here, and it was fine...

      (Body even bother uploading a youtube video:

       

    4. Enroh

      Enroh

      take care buddy @SchnitzelTruck

  4. Vs rammer optics. Soloing sucks when you dont have maxed out VR. I'm poor so I haven't tried turbo
  5. This tank is GOD. I loved it back when it had 210 pen, now it's lovely! The only downside is MM matches you vs other heavies now so your team is always down a bit of armor
  6. I've witnessed a Maus up there. Nothing surprises me anymore.
  7. This piece of shit still has a place in my heart
  8. Tier8s arent supposed to be torture to mark... My poor asshole after all the tier8 autoloader bumrushes.
  9. You'll never have an average game in this tank. Its absolute shit, but it's some spicy shit.
  10. Clearly written by a noob. There's no mention of double bushing!
  11. Dont worry, he'll be camping the hill for 10 minutes. Plenty of time to fire maybe 4 times.
  12. You know there is going to be a Rhino sitting on the Cliff hill penetrating hull decks with HE.
  13. From my experience that guy got lucky. You need good camo, mobility, and pen. No enemies going into the the valley between the two hills/wheelies randomly running across the the hills or allies that instantly die. It's an all or nothing play where you gamble a good game or going to the garage quickly as you have no escape if something goes suboptimal. Once you're there you're stuck until you either win or lose.
  14. Those soft stats alone make this the worst tier10 by a wide margin. The rest of the stats dont even matter in comparison. If they dont buff this during test I'd be amazed. Edit: After looking at the entire line, all the heavies need buffs. The tier7 is a 240 alpha heavy with RNG armor, 42 acc, bad soft stats, terrible prem pen(18 pen increase over AP) and slow as hell. The tier8 has 1500 DPM!!!!!! and once again terrible prem pen (242). On the bright side 17 hp/ton Tier9 with 1900 dpm and a hull very similar to the T-10 which we all know is worthless. The tier7-9 tanks have relatively small butter turret cheeks surrounded by ricochet angles which is going to make fighting them RNG hell. Meanwhile the Tier10 is an AP purists nightmare or a prem spammers dream. These all look like pure distilled frustration to use and fight between their unreliable armor layouts, bad soft stats, and shit prem ammo.
×
×
  • Create New...