Jump to content

PlanetaryGenocide

Patron
  • Content Count

    1,806
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

PlanetaryGenocide last won the day on January 25

PlanetaryGenocide had the most liked content!

About PlanetaryGenocide

  • Rank
    Chode$tarz
  • Birthday 06/27/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    USA
  • Interests
    Tonks
  • Server
    NA

Recent Profile Visitors

17,832 profile views
  1. oh i just meant literally stacking max viewrange with a CVS, so probably iOptics/iVents/CVS with the CVS in the scouting slot but maybe i'll wait for the mathemagicians to figure it all out so i don't have to waste credits or time fucking about
  2. I'll have to try em all I guess but i'll probably end up doing maxed vision still for solopubbing, thanks
  3. okay so now that the Equipment 2.0 update is live... what're you guys gonna do with your T49's?
  4. I don't disagree with this point, I disagree with the fact that they chose to nerf the view range (which is the entire point of light tanks, because otherwise why do they fucking exist at all?). Absolutely nerf the "spaced armor" bullshit of the wheels against non-HEAT/HE rounds, maybe additionally nerf the turning ability and unfuck the broken physics... the wheel damage update is a step in the right direction but a view range nerf on a tank that already has shit base view range and is supposed to be a scout tank just doesn't make sense to me unless they're literally telling us people should suicide scout in these or want to force everyone into a max view range build equipment-wise, which is basically what everyone already does anyways Nerfs i'd rather see over a view range nerf in order of less dumb to more dumb: Straight line speed to 90 or even 85 Worse speed retention when turning Wheels not counting as spaced armor Physics change so that turning at high speed results in a drift, which also bleeds speed Orange-damaged wheels lowering mobility until a repair kit is used, red damaged wheels requiring a full stop unless repair kit is used Just remove the damn thing entirely lmao
  5. why are they nerfing the view range more wtf
  6. NGL i like the idea of having equipment that makes my camo better and affects my spotting time but uhhhhhhhhhh guess we'll see how it plays out on sandbox? lmfao five bucks says there'll still be an optimal build for everything
  7. It's honestly not that bad if you have a full stack of 5 and don'to have to rely on stupid pubbies, it's mindless shooter fun like I imagine cod zombies or halo firefight to be
  8.  

    1. Wanderjar

      Wanderjar

      you mean psychers dont like arty? @.@ 

       

    2. PlanetaryGenocide

      PlanetaryGenocide

      Psykers run the risk of possession by the daemonic and the CGC is just one manifestation of such

  9. I used the 130 because bigger numbers means i'll have more fun (also because I'm used to the IS-7 gun anyways) I've actually never tried the 122mm so I couldn't tell you which one is better.
  10. fuck yeah dark mode can't wait til it works on forum too
  11. edit: i didn't want to double post (though i'm not sure if it matters anymore) but I did some things. replay link is at the bottom of the spoiler if you really want it
  12. So, has anyone checked out the sandbox server for the changes to the T49? What's it like in the changes? Do I get to quit this game forever?
  13. imagine your game being so dead that you have to give every shitter in the game a free tier 10

    1. Show previous comments  1 more
    2. Assassin7

      Assassin7

      wait is this in tanks?

      oh I hope to god not

    3. Wanderjar

      Wanderjar

      don't look now...

    4. punishersal

      punishersal

      Wat, weer, wen?

×
×
  • Create New...